tala tyst och mjukt men bär på ett slagträ

onsdag 19 juli 2006

Tok på nätet

Det här testet var nog ett av de dummaste jag sett någonsin, värre nidbilder av vad det innebär att vara man respektive kvinna har jag inte sett på bra länge. Så därför var jag tvungen att se exakt hur konstig jag är som man.

Kontakten med min feminina sida:


[ ] Köpt en hårfön
[ ] Sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut
[ ] Följt med som smakråd vid en shoppingrunda
[x] Pratat känslor...nykter
[x] Skrattat under en romantisk komedi
[x] Berömt en person av manligt kön för sitt utseende
[ ] Fortsatt prata med en person av manligt kön även efter det att han visat sig vara tråkig, enbart på grund av att han var snygg
[x] Ringt upp en person utan konkret syfte
[x] Funderat på namn åt mina barn
[ ] Insett storheten hos Barbara Streisand
[ ] Lyssnat på en skiva främst för att personerna i bandet är snygga
[ ] Druckit Cosmopolitan
[x] Sett ett avsnitt av "Sex and the city"
[x] Sett två avsnitt av "Sex and the city"
[x] Känt mig sugen på en kopp te
[x] Känt glädje över att få blommor i present
[x] Gjort någonting romantiskt på eget initiativ
[x] Blivit arg utan anledning
[ ] Gråtit efter 9 fyllda år
[x] Brytt mig om hm:s val av modell
[ ] Insett storheten i Linda Skugges krönikor
[x] Kramat en kille
[x] Dansat

Kontakten med min maskulina sida:

[ ] Ljugit om hur mycket jag har druckit
[ ] Ätit en blodig stek
[ ] Läst en biltidning
[x] Framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap
[ ] Styrketränat
[ ] Fortsatt prata med en person av kvinnligt kön även efter det att hon visat sig vara tråkig, enbart på grund av att hon var snygg
[x] Köpt en meningslös pryl
[ ] Sagt att något, som var på gränsen att få mig att gråta som ett spädbarn, inte alls gjorde ont
[ ] Burit en nätbrynja
[ ] Tillbringat en hel dag, enbart betraktandes sport på tv
[ ] Lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det
[ ] Läst en bok av Jan Guillou
[ ] Läst ett nummer av Slitz
[ ] Dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känns sig uppskattad
[ ] Känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza
[ ] Gått på en Ulf Lundell-konsert
[ ] Använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person
[x] Diskuterat bröst
[x] Gjort lumpen
[ ] Ätit en hel flintastek själv
[ ] Känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning
[ ] Känt mig häftig över att åka jättefort i en bil
[ ] Enbart stirrat snettuppåt vid besök på en pissoar
[x] Lagat någonting på egen hand
[ ] Skrikit "kom igen nu gubbar" på fotbollsplan
[ ] Tävlat i att dricka öl
[ ] Påpekat hur otroligt bögiga westlife eller annat valfritt pojkband ser ut

Feminina poäng: 14
Maskulina poäng: 5

Feminina aktiva aktiviteter/företeelser som inte inbegriper samtal/diskussioner: 7
Maskulina aktiva aktiviteter/företeelser som inte inbegriper samtal/diskussioner: 16
(De aktiva företeelserna i testet är markerade i fet stil.)

Inga kommentarer: